<<< Zpět

Temporary help

Pokud potřebujete pracovníka jen na určitou dobu, na zvládnutí mimořádné zakázky, pro období sezóny, v době dovolených nebo v případě nemoci Vašeho zaměstnance, můžete využít nabídky Temporary Help.

Jedná se o dočasnou výpomoc pružnou pracovní silou v přechodném období. Pracovník je naším zaměstnancem a my vedeme jeho kompletní osobní a mzdovou agendu. Vy platíte jen za hodiny, které náš zaměstnanec odpracoval.

Zajistíme pro Vás:

  • vyhledání odpovídajících pracovníků podle Vašich potřeb
  • ověření dovedností
  • uzavření pracovní smlouvy
  • sledování pracovních výkazů a výplaty mzdy a kontrola pracovníka

Výhody pro Vás:

  • máte tolik zaměstnanců, kolik právě potřebujete
  • nemusíte provádět vlastní nábory a výběry lidí
  • nevedete personální a mzdovou agendu
  • administrativní práce nezatěžují Vaše personální oddělení
  • náklady na tyto zaměstnance se neobjeví ve Vašich mzdových nákladech
  • v případě snižování počtu zaměstnanců nevzniknou pro zaměstnavatele žádné pracovně právní následky, protože dočasný zaměstnanec je naším zaměstnancem

Pozice, které Vám můžeme nabídnout: administrativa – asistentské, sekretářské, operátorské pozice, personál recepce, zpracování dat na PC, účetní a administrativní výpomoc, dále hostesky, tlumočníci, překladate


Nevíte si rady a potřebujete poradit ?

TOP